luni, 24 septembrie 2012

Atelier de nutritie raw-vegan "2 in 1"

Dragii mei, duminica de 23 septembrie a fost o zi minunata, in care am cunoscut oameni deosebiti, alaturi de care am invatat lucruri noi si am descoperit impreuna beneficiile pe care hrana vie le aduce in viata noastra ! 

Impreuna cu Narcisa de la cofetaria voastra preferata "Ostraw Vegan" si cu ajutorul Loredanei, gazda noastra de la clubul "Little Team" (gradinita si afterschool), am avut ocazia sa vorbim despre nutritie, despre hrana vie, despre sanatate.

Atelierul din 23 septembrie a fost de genul "2 in 1", pentru ca am avut-o alaturi pe Narcisa, care ne-a povestit experienta ei interesanta in ceea ce priveste hrana vie si nutritia, astfel incat participantii au putut sa culeaga informatii de la doua persoane pasionate de acest stil de viata, nu doar de la mine.

Mai mult decat atat, fiecare participant ne-a impartasit din experienta personala cu hrana vie si astfel am descoperit ca hrana vie ne ajuta sa ne redobandim sanatatea, sa ajungem la greutatea optima pentru noi, sa ne simtim plini de energie si vitalitate, sa ne despovaram de stresul cotidian, cu alte cuvinte : sa ne vindecam viata !


Am atins si un record, in ceea ce priveste atelierele de nutritie raw-vegan, avand alaturi cea mai tanara persoana interesata de acest mod de alimentatie : fetita de doar 10 anisori a uneia dintre doamnele participante. Asa cum i-am spus si ei sunt sigura ca daca va continua pe acest stil de viata, va fi nu doar cea mai "tare" din clasa, dar si cea mai frumoasa si vesnic tanara, la fel ca doamna Anette Larkins de care s-a minunat cat de bine arata la peste 70 de ani ! Iti multumesc, draga Iulia, pentru prezenta ta incantatoare si pentru ajutorul pe care mi l-ai dat la format bombonele ! Iar cum mami a castigat la tombola organizata de noi, voucher-ul de participare la atelierul "Fii propriul tau Raw-Chef", sunt sigura ca ne vom revedea cat de curand !

La atelier a fost prezenta si doamna Cristina Frone (http://apa-ionizata.blogspot.ro/), careia ii multumesc pentru participare si pentru minunata prezentare cu care ne incanta de fiecare data si ne demonstreaza ca apa ionizata si hidratarea fac minuni pentru sanatatea noastra !

Si DA, am introdus in meniu, asa cum am promis, ciupercutele cu "smantanica" de caju si marar. Daca va intrebati cam cum au fost, pot sa va spun ca auzeam numai exclamatii de uimire si de placere ! Iar daca tot vorbim de ce am pregatit la atelier, pot sa va spun ca am descoperit cu totii ce gust deosebit are conopida (cruda, evident). Reteta in curand pe HRANATATE !

Am constatat cu mare bucurie in suflet ca din ce in ce mai multe persoane sunt interesate de un stil de viata sanatos si foarte multi aleg hrana vie in acest sens ! Faptul ca mi s-a oferit acest privilegiu, de a impartasi oamenilor informatii despre hrana vie, ma umple de o bunastare sufleteasca nemaipomenita !


Cam acestea fiind spuse, va multumesc pentru ziua minunata de ieri si va astept cu drag si la urmatoarele ateliere !












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu