marți, 23 octombrie 2012

Amintiri de la atelierul de hrana vie din 21 octombrie

Astazi vreau sa va vorbesc despre al patrulea atelier de nutritie si hrana vie - inca o dupa-amiaza minunata, in care am avut prilejul sa cunosc oameni deosebiti, sa invat din cunostintele si experienta lor si sa le impartasesc din cunostintele si experienta mea. 
Am avut si placerea de a avea alaturi prieteni vechi, care ma sustin si sunt interesati de tot ceea ce fac eu. 
Si nu in ultimul rand, la acest atelier a participat, din nou, asistenta mea personala, cea mai tanara raw-vegana - Iulia, alaturi de mamica ei !


De data aceasta, am schimbat meniul atelierului si am incercat sa ma axez pe ce gasim din plin in piata in acest moment :
- radacinoase : morcov, sfecla;
- crucifere : varza rosie, varza alba, broccoli;
- frunzoase : spanac, patrunjel;

Asa ca am debutat prezentarea preparatelor de hrana vie, cu un suc verde, detoxifiant, alcalinizant, regenerant, pe baza de mere Renet si Golden, castraveti, patrunjel, spanac si lamaie. Una dintre doamnele participante era putin racita, iar dupa o ora de la sucul verde a constatat cu uimire ca putea respira mai bine si ca starea generala se imbunatatise.

A urmat apoi salata de toamna dulce-acrisoara, o salata pe care am creat-o intr-una din zilele trecute, deschizand usa frigiderului si folosind tot ce am gasit pe acolo : varza rosie, varza alba, sfecla, morcov, mar Ionatan. Am asezonat-o cu stafide si nuci si am imbogatit-o cu un dressing minunat din lamaie, otet de mere, miere, mustar si ulei de masline.

A fost delicioasa si cu toate ca participantii au avut ceva emotii, intrucat am folosit razatoarea tip Mandolina  pentru aceasta salata, totul a iesit perfect.



Din punctul meu de vedere, vedeta acestei a patra editii a atelierului de hrana vie a fost supa de morcovi si ghimbir : o supa vindecatoare, plina de nutrienti, cu un gust deosebit.

Reteta am citit-o de curand intr-o carte si mi-a incantat simturile cand am pus-o in practica. Asa ca am zis ca este un "must do" absolut necesar la ateliere, astfel incat toata lumea sa stie ce gust minunat are hrana vie. Mai ales ca acum este sezonul morcovilor.
Dar, va las pe voi sa sesizati efectul avut de acest preparat asupra participantilor. O sa public reteta in curand pe site, ca sa fie la indemana tuturor de realizat.

Dupa supa, a urmat felul principal : broccoli delicios cu stafide si sos alb. Acesta este un preparat extrem de apreciat de catre cei care au participat la atelierele organizate anterior. Asa ca s-a terminat rapid ! Am apucat doar sa pozam momentul cand se punea touch of magic in preparat.

Bineinteles, totul a culminat cu desertul : clatite, cum am mancat eu la Simplicity, cu gem de afine. Fara oua, lapte, faina, zahar. Fara foc, ulei, prajeli etc. 
Nu am apucat sa pozez clatitele, intrucat s-au terminat cat ai spune "afine" :) ! 

Pe parcursul celor cateva ore petrecute impreuna, am purtat discutii interesante despre hrana vie si am atins teme precum :
  • de ce sa mancam crud;
  • ce este nutritia;
  • care sunt nutrientii si unde ii intalnim in hrana vie;
  • respiratia si exercitii de respiratie;
  • hidratarea, alcalinizarea organismului, antioxidantii si cum sa ne mentinem tineri si plini de vitalitate;
  • hrana vie si rolul sau pentru sanatate;
  • stilul de viata raw-vegan;
Am urmarit filmulete interesante despre hrana vie, nutritie, vindecarea bolilor declarate incurabile, apa si rolul sau in organism.
Am asistat la prezentarea aparatului de apa ionizata facuta de Cristina de la Apa Ionizata, de data aceasta am avut si eu un cuvant de spus, intrucat de curand mi-am achizitionat si eu aparatul si pot sa marturisesc ce beneficii miraculoase are pentru sanatate. Chiar o sa scriu un post pe aceasta tema.

Cursul s-a incheiat cu momentul mult asteptat al tombolei. Toata lumea a fost declarata castigatoare, iar cu ajutorul Iuliei, am selectat premiile prin tragere la sorti. Am avut drept premii crema de corp "Coin Vert", un tortulet de vanilie oferit de cofetaria Ostraw Vegan, o punga de spirulina BIO de pus in smoothie si cutiute de bomboane raw, handmade, homemade by Hranatate.
Dupa tombola, a urmat festivitatea de decernare a diplomelor de participare si ne-am spus la revedere pana data viitoare !

Eu vreau sa le multumesc tuturor pentru participare, iar echipei hranatoase formate din mama, Miruna, Emi, Sorin, Iulia si Cristina, pentru tot ajutorul si suportul oferit ! 

Celor care si-au dorit sa participe si nu au reusit, ii astept data viitoare, iar pana atunci, va doresc tuturor HRANATATE !













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu