duminică, 5 august 2012

"Nights in White Satin" - un nou produs cosmetic "by HRANATATE"

Vara aceasta mi-am dorit enorm un scrub care sa imi lase pielea moale si catifelata. Imi plac nespus scrub-urile pe baza de sare si ulei. Insa, nu am gasit pe piata un produs care sa nu contina parabeni, conservanti, parfumanti, substante de sinteza.
Asa ca m-am gandit sa imi fac singura propriul scrub, iar produsul rezultat este atat de placut si uimitor de benefic pentru piele, incat nu pot sa fac altceva decat sa vi-l propun : Nights in White Satin !

L-am gandit un scrub, dar este mai mult decat atat. Este pe baza de sare naturala de la Marea Moarta, recunoscuta in intreaga lume pentru proprietatile sale terapeutice. Sarea de la Marea Moarta prezinta un continut bogat in minerale si saruri (27% fata de 3% in sarea marina obisnuita).
Studiile medicale efectuate au demonstrat ca sarea de la Marea Moarta mentine pielea sanatoasa si tanara si ajuta in rezolvarea unor afectiuni cronice (osteoartrita, psoriazis, eczeme). 
Se spune ca insasi frumoasa Cleopatra, se imbaia in baile de la Marea Moarta pentru a-si mentine frumusetea si tineretea.
Sarea de la Marea Moarta contine :

  •  sodiu, in proportie de 80% - ajuta sistemul limfatic;
iar pentru restul de 20% :
  • potasiu - reda organismului energia si mentine hidratarea;
  • magneziu - ajuta la incetinirea procesului de imbatranire, prin retinerea apei in organismul si efectul calmant;
  • brom - relaxeaza sistemul muscular;
  • calciu - intareste sistemul osos si unghiile si creste circulatia sangvina;
Dar sarea de la Marea Moarta nu este singura vedeta din acest produs. Acesteia i se alatura cu succes uleiul de migdale dulci si uleiul de rosa mosquetta, ambele cu proprietati exceptionale. Uleiul de migdale dulci participa la hidratarea si regenerarea pielii, iar uleiul de rosa mosqueta este un adevarat elixir pentru piele, fiind renumit pentru atenuarea ridurilor, cicatricilor si vergeturilor.

Pentru a obtine un parfum tantric, oriental, cu aroma irezistibila de citrice si flori de portocal, am combinat urmatoarele uleiuri esentiale : Mai Chang, Portocala Dulce, Palmarosa, Geraniu si extract de rodie.

Proprietati : curata in profunzime si indeparteaza celulele moarte; hidrateaza, catifeleaza si intareste elasticitatea epidermei; contribuie la mentinerea aspectului tanar al pielii; combate celulita si imbunatateste circulatia; regenereaza si promoveaza reinnoirea pielii; efect tonifiant;

Recomand a se folosi o data sau de doua ori pe saptamana, in timpul imbaierii. Dupa imbaiere, folositi crema de corp "Coin Vert", pe care v-am prezentat-o si in aceasta postare. Este excelent de folosit inainte de plaja, intrucat pregateste pielea pentru a obtine un bronz minunat si uniform.

Bineinteles ca nu exista in acest scrub nici urma de parabeni sau substante chimice de sinteza. Toate ingredientele folosite sunt BIO, 100% naturale. 

Va puteti bucura si voi de acest scrub luxos. Il puteti comanda fie telefonic (0745306087), fie pe mail la adresa delia.simona.popa@gmail.com. Pretul este de 45 RON/100 grame sau 70 RON/200 grame.

Asadar, va doresc sa aveti parte de un aspect vesnic tanar si HRANATOS !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu