joi, 16 februarie 2012

Cuvant inainte...

Cu totii am fost intrebati : "Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?". Eu mi-am dorit sa ma fac medic, sa ajut oamenii sa se vindece. Ma fascina aceasta meserie. Ma jucam "de-a doctorul" , acesta fiind jocul meu preferat. M-am orientat inspre o cu totul alta profesie, aceea de economist, fapt pe care nu il regret, intrucat am invatat multe din aceasta profesie si mai ales ce inseamna empatia si lucrul cu oamenii, cum sa asculti un om si sa ii intelegi nevoile. 


Se spune ca cel mai bun vindecator este acela care s-a vindecat si astfel mi-am regasit dorinta din copilarie si m-am reorientat pe partea de sanatate. Pentru ca sunt o fiinta care s-a vindecat si pentru ca intotdeauna mi-am dorit sa ii ajut si pe altii sa se vindece. Am invatat si invat in continuare cu placere despre nutritie, terapii alternative (reflexoterapie, presopunctura, fitoterapie), qi-gong, tai-chi, tehnica radianta. Am urmat cursurile unei scoli de terapii complementare si deocamdata, sunt calificata ca si tehnician nutritionist. Ma perfectionez in continuare si sper ca, din vara, sa reusesc sa imi implinesc visul de a fi medic candva - voi da la medicina.


Cunosc ce inseamna si starea de nesanatate sau dizarmonia (cu tot cu stresul, frica, teama, emotiile si sentimentele negative, boala, lipsa hidratarii, mancatul pe fuga etc), iar la fel de bine stiu acum ce inseamna HRANATATEA (asa cum am denumit-o) - sau sanatatea intregii fiinte. Inseamna hrana adecvata asigurata corpului fizic, emotional, mental si spiritual. Pot sa spun acum ca sunt cu adevarat in armonie pe toate planurile fiintei mele, iar toate efectele negative ale dizarmoniei descrise mai sus au fost inlocuite cu sentimente de iertare, bucurie, iubire, daruire, sanatate etc. 

Despre asta vreau sa vorbesc pe acest blog – despre intrarea in armonie. Pentru ca doar atunci suntem vindecati. Pentru ca atunci, dispare frica - acel monstru launtric pe care majoritatea il avem ascuns in noi si care nu ne lasa sa ne bucuram cu adevarat de viata.
Am facut o promisiune si imi doresc din suflet sa ma tin de ea : am promis ca ii voi ajuta pe toti cei care vor avea nevoie de mine. Imi doresc sa impartasesc cunostintele mele despre vindecare, despre sanatate, despre nutritie, despre vindecarea prin credinta, despre sistemul energetic uman si practicile energetice. Ma puteti contacta in masura in care credeti ca va pot ajuta sa va vindecati. Va astept cu drag.
In cele ce urmeaza, va invit sa parcurgeti impreuna cu mine aceasta magica calatorie ce are ca unic scop redobandirea armoniei in vietile noastre.



2 comentarii:

  1. Sunt foarte incantata de initittiva ta cu acest blog.
    Eu sunt si voi fi alaturi de tine permanent,deoarece cu ajutorul tau am reusit sa depasesc cel mai dificil moment din viata mea si in mare parte datorita tie privesc acum inainte cu speranta vindecarii.
    FELICITARI SI DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Delia, bine te-am regasit! Te voi citi cu drag! Sunt alaturi de tine!
    Ramona

    RăspundețiȘtergere