marți, 29 mai 2012

Purple Rain intr-un pahar !

Cand am baut prima oara acest suc de morcovi, mar si sfecla, gandul mi-a zburat la melodia Purple Rain (PRINCE). Este unul dintre sucurile mele preferate si asta nu doar datorita gustului sau minunat ci si pentru ca are o culoare incredibila cu care eu ma potrivesc perfect. Va recomand sa savurati acest suc purpuriu pe masura ce va relaxati urmarind un apus de soare (e f.f.f.ok si daca-l consumati in orice alt moment al zilei). Momentul si culoarea se 'asorteaza' de minune.

Pentru a obtine acest suc am folosit in primul rand noua mea jucarie preferata -storcatorul Green Power Kempo-, 4 morcovi noi medii, 1 sfecla noua si 1 mar :

Asa cum spuneam intr-un articol precedent, acest storcator este nemaipomenit : mai intai, datorita stoarcerii prin masticatie si nu prin centrifugare, se pastreaza nutrientii din legume, fructe si frunze. Dar piesa lui de rezistenta consta in faptul ca filtreaza cel putin 70% din insecticidele, pesticidele, erbicidele si metalele grele din produse. Eu care am folosit atata timp storcator prin centrifugare imi dau seama de diferenta. Gustul sucului este diferit - mult mai bun, evident, fiind cel obtinut cu ajutorul lui Green Power. Desi pretul sau este destul de ridicat, consider ca multiplele avantaje si garantia de cinci ani oferita, ca sa nu mai vorbesc de efectul benefic asupra sanatatii familiei conduc la  amortizarea investitiei inca din momentul in care aceasta e facuta. 

Sucul de sfecla este nemaipomenit in ceea ce priveste refacerea globulelor rosii si a sangelui in general. Contribuie la detoxifierea ficatului si stimularea sistemului imunitar, precum si la stabilizarea PH-ului in corp. Minunata culoare purpurie se datoreaza unui pigment : betalaina, o substanta cu proprietati puternic anticancerigene. 
Sucul de morcovi este tonic, remineralizant, vitaminizant (in special vit. A), revigorant, contribuie la intarirea imunitatii. Intinereste celulele si tesuturile si reinnoieste hemoglobina.
Sucul de mere este un excelent antioxidant si contribuie din plin la purificarea organismului de toxine.

Sucul se bea cu inghitituri mici, iar lichidul se mentine pentru putin timp in gura, inainte de a fi inghitit.

Intrucat pe piata au aparut morcovii tineri si sfecla noua, va recomand sa beti zilnic acest suc binefacator ce  contribuie din plin la HRANATATEA noastra !



2 comentarii: