joi, 21 iunie 2012

Eveniment raw - vegan !

A trecut un an de zile de cand mi-am schimbat in totalitate si in bine viata si am devenit adepta unui stil de viata sanatos din toate punctele de vedere sau HRANATOS, asa cum l-am denumit eu :), asadar sunt in masura sa va invit sa luati parte la primul meu atelier de nutritie raw-vegan (de hrana vie).
In acest ultim an, m-am documentat pe toate caile posibile, astfel incat sa pot sa impartasesc cu voi "secretele" unei vieti sanatoase, "secretele" redobandirii sanatatii si a starii de bine in general.

Nutritia joaca un rol extrem de important in starea noastra de bine si in mod special in cadrul nutritiei - hrana vie.
Sa-ti schimbi modul de viata poate parea greu la prima vedere, dar rezultatele obtinute sunt nebanuit de frumoase si benefice.

A trece de la un stil de alimentatie obisnuit in zilele noastre - bazat pe semipreparate, pe nelipsita si zilnica friptura, pe fast-food-uri, pe paine si sandwich-uri ticsite cu mezeluri si branzeturi, pe dulciuri - la o alimentatie vegana, preponderent cruda este si mai greu.

Din ce in ce mai multi oameni insa aleg SCHIMBAREA.
Trebuie sa fii si tu unul dintre ei !

Alege sa traiesti HRANATOS ! Alege sa fii liber si vino sa inveti cum poti sa faci aceasta schimbare la primul dintre atelierele de nutritie organizate de mine si Miruna Macavei


Pentru detalii privind locatia si costul participarii la atelier va rog sa ma contactati la datele de pe flyer-ul de mai sus.

Va asteptam cu drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu