duminică, 29 iulie 2012

Remember atelier raw vegan "Pur si simplu HRANA VIE!"

Vara aceasta unii nu dorm, unii nu voteaza, iar altii care isi doresc sa isi schimbe stilul de viata dintr-unul obisnuit intr-unul sanatos, au participat la atelierul din 22 iulie: "Pur si simplu HRANA VIE!" organizat de mine si Miruna, de la www.tao-magic.ro.
Doresc sa impartasesc tuturor starea de bine si de fericire pe care am experimentat-o alaturi de grupul de prieteni care au participat la atelier.


Dintre obiectivele acestui atelier putem enumera : sa intelegem ce inseamna HRANA VIE, cum ne poate ajuta acest stil de viata in mentinerea sau redobandirea sanatatii, ce inseamna nutritia si care sunt principiile nutritionale de baza in sistemul de HRANA VIE, sa invatam sa pregatim cateva retete delicioase RAW VEGAN ce pot inlocui cu succes o masa obisnuita si bineinteles, delectarea cu preparatele respective.

Din punctul meu de vedere, principala realizare pe care am obtinut-o a fost ca am cunoscut oameni minunati alaturi de care am petrecut cateva ore interesante si placute si am invatat cu totii multe lucruri noi. 
Dintre retetele preparate nu au lipsit minunatele spaghetti pandoriene si sucul verde, atat de benefice pentru organism. Vedeta atelierului a fost insa o salata de broccoli cu stafide, a carei reteta trebuie sa o public neaparat pe 'HRANATATE' cat mai curand. Desigur, nu a lipsit din decor prajitura "Rawstul Afinelor" nici bauturile racoritoare naturale BIO sau smoothie-uri delicioase.

Personal astept cu nerabdare urmatorul atelier, care estimez ca va avea loc in prima jumatate a lunii septembrie. Desigur ca va puteti inscrie deja fie pe mail la adresa : delia.simona.popa@gmail.com sau la telefon : 0745306087.

Pana atunci, HRANATATE !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu