vineri, 13 iulie 2012

Spaghetti "PANDORIENE"

Mda....cam la asta m-am gandit cand am terminat de pregatit aceste spaghetti minunate : daca locuitorii de pe Pandora ar manca spaghetti, cu siguranta astea ar fi preferatele lor !
Sunt roz, sunt pline de energie, sunt sanatoase, iar sosul de nuci cu busuioc le creste vibratia, ca sa ma exprim in termeni spirituali ! Iar pe cat sunt de aspectuoase, pe atat sunt de gustoase. Cu o adevarat o hrana pentru trup, minte si spirit.
Nu aveti incotro, trebuie sa ma credeti pe cuvant sau sa veniti la atelier sa le degustam impreuna !


Asadar..."Ladies and Gentleman"...nu mai sunteti in Romania, sunteti pe Pandora !

Pentru a face aceste "paste" minunate, am folosit 2 dovlecei, curatati de coaja si spiralati cu ajutorul aparatului de facut paste din legume.
Apoi, am stors o sfecla mititica si am turnat sucul miraculos peste "paste". Operatiunea asta am 
facut-o cu o seara inainte si am lasat dovleceii sa se "pupe" cu sucul de sfecla toata noaptea la frigider.

Pentru sosul de nuci cu busuioc : am pus la hidratat de dimineata un castronel de nuci, pe care le-am amestecat ulterior la robot cu o mana de busuioc proaspat si aromat, cu putin ulei de masline, zeama de la 1/2 lamaie si putina sare.

Tot mai de dimineata am pus intr-un castronel, la marinat, buchetele de broccoli cu sos Tamari, putin ulei de masline si cativa stropi de otet balsamic.

Apoi, am scurs dovleceii bine de tot si i-am amestecat cu sosul de nuci si busuioc. Am scur si marinata si am aranjat buchetelele de broccoli pe o farfurie."Pastele" le-am pus deasupra si am ornat cu cateva frunzulite de busuioc.

Cam despre asta ar fi vorba in aceasta reteta minunata pentru care ii multumesc lui Russell James - raw chef.

Ingredientul minune al acestei retete este busuiocul proaspat. Busuiocul este o planta de leac, o planta sfanta. Adaugata in mancare sau in apa de baut, pur si simplu o "sfinteste" sau ii creste vibratia. Lucrul acesta se simte pe un nivel mai inalt al fiintei noastre. Starea de spirit, dupa ce consumi o mancare cu busuioc proaspat sau bei apa in care ai pus cateva fire de busuioc, este semnificativ mai buna. 
Se spune, printre altele, ca femeia care bea zilnic, pe nemancate, o cana de apa de busuioc (cateva fire de busuioc puse la macerat cu o seara inainte intr-o cana de apa) va ramane vesnic tanara si frumoasa si va fi iubita de iubitul ei ca in prima zi.
Pe langa proprietatile holistice ale acestei plante, ea detine, bineinteles si importante proprietati terapeutice. Busuiocul este un bun antiseptic, antibiotic, antifungic, antiinflamator, antimicrobian, tonic, digestiv. Este o sursa excelenta de calciu si fosfor si bogat in antioxidanti. 
Busuiocul calmeaza, regleaza si energizeaza sistemul nervos, fiind recomandat ca si remediu anti-stres sau impotriva sindromului oboselii cronice. Puteti recurge la aromoterapie cu ulei esential de busuioc sau sa beti seara inainte de culcare un ceai calmant in care sa puneti si busuioc.
Asadar va recomand sa folositi cat mai mult busuioc, atat in mancare cat si in apa de baut sau ceai.

In final, ca de obicei, va doresc HRANATATE !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu